tisdag 24 augusti 2010

Jag har nåt som inte ni har...

Idag har inte varit någon bra dag alls.
Det enda positiva är att jag har en underbar dotter, en fantastisk sambo OCH att jag får utbetalt för både juli & augusti från A-kassan. *Jippie*
Men, jag har ju spenderat en förmögenhet på löshår i veckan (kommer bli sjuktjevvlasnyggt!) och på fredag ska jag dricka viiin med tjejerna så pengarna behövs.
Se så, kära kunder- Fortsätt shoppa :)

Har pratat med;
1) Landstinget som uppgraderat min väntetid till hela 6 månader. Ett storjevvlagrattis till dom! Vem ska man skjuta?
2) folktandvården som har bokat in en tid till mig på måndag för den sista "finputsningen" på min rotfyllning. Hurra, hurra! Jag älskar tandläkare.
3) Tillsist var jag tvungen att ringa min samtalsterapeut där jag brukar rensa luften & hjärna & hjärta emellanåt. Hon har haft semester men är nu äntligen tillbaka. Gissa om hon kommer att få ett stort jobb med mig efter denna pärs! ;-)

Nu ser jag dock fram emot vintern & ett första besök inför en stundande GBP (förhoppningsvis). Samt så ser jag enormt mkt fram emot att få börja plugga den 6 sep. Att jobba hemma är naturligtvis en dröm, och naturligtvis gör jag det jag älskar- Men jag har kommit till en punkt i mitt lilla liv där jag känner att jag måste utvecklas. Utvecklas och utvecklas. Jag måste fanimejandas.
Så nu får min älskade sambo sköta silveraffärerna ett tagframöver, jag fortsätter designa emellanåt och laddar upp energi och inspiration inför julruschen då jag lär behövas a loooot.
Det är inte lätt att hela tiden arbeta med den man älskar. Man måste få rast ibland.
Å som tur är så förstår min chef det :) (har ju för den delen både världens strängaste och bästa OCH snyggaste chef).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar