söndag 19 september 2010

Fever.

Jag är sjuk. Därav den dåliga uppdateringen.
Har haft riktigt f****** ont i halsen sen i fredags & kom hem (efter en snabb, go middag hos mina föräldrar) med 39,5 grader i feber. Bara sådär. Kan inte minnas senast jag hade den tempen.
Jag måste ha gått på lågstadiet eller nåt??
Nu börjar feber sjunka, men det har varit några slitiga dagar. Halsontet är dock inte borta.
Men vaddå? Man ska väl känna att man lever?

Ni har väl kommit ihåg att rösta idag? Annars blir jag riktigt, riktiga arg på er! Rösta för era barns framtid. Se så, ni har en halvtimme på er.
Jag kan stolt säga att jag givetvis röstade rödgrönt. Jag har en stor kärlek och ett varmt hjärta som bankar för medmänskligheten i Sverige. Det anser jag inte att dom blå står för överhuvudtaget.
Ska bli spännande med vavakan ikväll. Å på tal om det så gick vår tv sönder i fredags. Lagomt till helgen (sjuk helg dessutom!). Så idag åkte vi och köpte oss en ny, jättefin, stor sak.

Somliga köper ny tv till Fotbolls VM. Vi köper ny tv till...Valvakan!!? Hoppas rödgröna vinner nu så jag får höjd A-kassa. Annars sitter vi i klistret. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar