onsdag 15 september 2010

Jag svär för mkt, sägs det.

Idag är jag arg ända in i benmärgen... Därför passar jag på att klaga lite.

*

Nån mer än mig som blir sådär akut magsjuk av discomusik? Fjanterier....
TACKA vet jag att Bandit har etablerat sig här i Skellefteå. Nu kan man iallafall lyssna på radio igen emellanåt.
Och TACKA vet jag att Lugna favoriter har försvunnit. Poff, borta, väck.
Nä, mer hårdrock & metal åt folket. Fan.

*

Nån som verkligen inte förstår när man skriver detta i en annons;

Talar endast svenska!
...För det ringer & ringer & ringer från människor som inte talar ett enda ord svenska. Jag vägrar att tala engelska med "halvintresserade" snåljåpar.

*

"Hej vi har hittat ditt körkort och du är välkommen att hämta det hos oss på polisen i Umeå".

I Umeå. Få se. Det kostar ungefär 250 kr t o r att åka dit. 150 kr kostar ett nytt körkort.
Vad väljer jag?
(Okey, nu var polisen hyggliga och skickar upp mitt körkort, som jag för den delen tappade bort i början av förra veckan & vips dök det upp i UMEÅ. Hett.)

Sådär, nu känns det genast bättre.

:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar