måndag 18 oktober 2010

Bad.

Amputerar snart min hals. Jag lovar. Dom här mandlarna är inte å leka med. 
Har i princip ont i halsen varannan vecka nu och det stör mig. Nåt-så-jävulskt. Jag vet, jag borde op:a mig.
Jag har sagt det förr, va?
Men sen. Sen ska jag göra det. Jag har hört att ta bort halsmandlarna är det värsta som finns dagarna efter.
Det känns som halsinfektion gånger en miljard? Jag kan tänka mig att det känns ungefär som
när man har varit sövd och får "ont i halsen" efter "tuben". Det är oxå skithärligt. 

Men imorgon ska jag träffa min nya chef och mina nya kollegor. Jag ska käka Bafusin hela natten och dricka min specialdrink till frukost. 3-4 Vicks Blå i en kopp hett te med honung. (Jag skippar Wirren eftersom jag ska ut och köra bil). 
Patrik kallar min specialdrink för helvetesmedicinen. Det är så starkt att det inte ens går att lukta på utan att det rinner tårar. Haha.

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar