lördag 16 oktober 2010

Pjuxelipjuxpjux.

Damn it. Ecco-pjuxen var slut. Jag tröstshoppade en (till) vinterjacka istället. Har en så sjuk mani på just jackor.
Fråga mig icket hur många jag äger, för det kan jag nog inte ens vara på själv?
Men den här var "nödvändig". Ja...Host.

Har haft en mysdag på stan med 4 generation flickor. Min mormor, min mamma, min dotter. Ja, och så jag då förstås. Fikat gott, skrattat gott och mått gott. Ända tills jag bestämde mig för att "Nu blir det Ecco" och så är dom SLUT!
Ska jaga i Sthlm i november. Där finns det ju a loooot of fler butiker som innehar Ecco-pjux, antar jag.
Längtar till Sthlm. Längtar till storstadspuls. Längtar efter släkten. Längtar.
För att inte glömma; Längtar efter att få träffa min läkare och få beskedet. Så slipper jag ha magont och gå runt och undra. 
Men jag har en bra feeling inför detta och jag känner att det (antaligen) kommer att bli bra. Kanske.

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar