måndag 8 november 2010

About... Me.

Just ja, ironi. Det var där vi var.
Jag skulle nog kalla mig en väldigt ironisk person. Eller nej, jag skulle nog kalla mig själv för en av världens mest ironiska personer. Ironi för mig är livets krydda. Det är min "grej" och den som känner mig  vet att jag alltid säger saker med glimten i ögat. Jag är en genomärlig person, genomsnäll och genomhumoristisk. Humor är verkligen överlevnad och jag ser att min dotter har ärvt mitt sinne för denna humor. Det är jag väldigt glad för.
Det finns människor som inte äger en gnutta förmåga att förstå sig på ironi och som inte heller, stackarna, är speciellt humoristiska. 
Mina blogginlägg präglas av ironi och humor och ibland en touch av stundens allvar.
Jag är så glad över att mina bloggläsare uppskattar min ironiska läggning och min speciella humor. 
Utan den skulle jag ju inte vara Linda. Right?

Jag kan bara skänka en tanke till dom stackarna som är utfattiga på denna typ av livets krydda. 
Jag tror inte det finns ett enda litet hopp för er. Nej, det är lika bra ni kastar in.

Peace.


2 kommentarer: