fredag 10 december 2010

Dag 10

"Det här hade jag på mig idag"

Jag vabbar idag & tänker inte anstränga mig speciellt mkt för att tillfredsställa mitt behov av att klä mig snyggt och lägga en snygg make. Neeee, dagar jag är hemma- Då är jag verkligen sunkig och I Love It fan. Ansiktet får vila och håret får stå åt alla håll och kanter och OM jag mot all förmodan måste bege mig nånstans så trycker jag på mig en stor mössa på skallen. Det är livskvalité att bara få gå runt hemma som ett jevvla white trash haha!

Så idag satsar jag på denna klädsel:

2 kommentarer:

  1. Välkommen till sunkmorsornas klubb!! Här har vi skäna kläder och bra mössor att dölja evetuella ofrivillga frisyrer. Vi tänker ett steg längre och inser att det inte har något betydelse ifall någon råkar upptäcka att man bara har mjukis på sig en dag. För det spelar ju ingen roll!!

    SvaraRadera