torsdag 16 december 2010

E?

Yooo!

Har kalast i dagarna 2. 
3 år måste man fira rejält och med både en rosa och en blå tårta och 6 st paket på morgon och 4 paket på kvällen. Näe men, inte är hon bortskämd inte!
Hon somnade mkt nöjd och belåten igårkväll och jag kände att "Pust, nu är det över..." samtidigt som luften gick ur mig och jag blev helt apatisk precis lagomt till Bonde Söker Fru. Sveriges mest dramatiska dockusåpa där alla inblandande måste gå på droger (man måste nog överhuvudtaget gå på droger eller vara otroligt dumt funtad om man söker till ett sånt program). 

Ibland undrar jag vilka sköna droger dessa konstiga Bönder går på. Kan dom inte dela med sig lite?
Anna-Karin måste ju helt klart ha den allra skönaste drogen, tätt  följt av den där unga bonden (vad-han-nu-heter) som säkert går på Ecstasy. Hans omdöme försvann ju redan på Herrgården. Hans ordförråd oxå för den delen.
Herregud.
Vilka losers.
Thomas som åker på kärlekssemester med sin dude. Haha! Och Ölandsbonden som knappt vågar titta på sin utvalda. 
Jag kommer att sakna dessa bönder. Dom var banne mig dom mest underhållande nånsin trots att jag fick djupt ångest varje gång Thomas öppnade munnen. 
Men alltså, önska dig en kurs i socialt samspel av tomten!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar