söndag 12 december 2010

Mer än halva bohaget...

Dag 12
"I min handväska"...

...Hittar jag allt från;

1 Banan
2 Mandariner
1 paket våtservetter (Barn)
Astmamedicin/allergi
Plånbok
Godisklubba
Nycklar till jobbets motorvärmarstolpe
1 uppsättning ombyte till Lilltjompan
Vantar
Mobiltelefon
En halv karta frimärken
1 ask alvedon
Kvitton från den senaste halvåret (Säkert)
Tomt glasögon fodral
Carolina Gynnings bok "Egowomen"
1 Örngott
Ungefär 6 tomma och 1 halvfull nässpraysflaska
P-pass för Skellefteå
Tejprulle (Heey, KAN va bra å ha...)
Nässdukar
Gummisnoddar/hårspännen/kam
Solglajjer
SKRÄP!

...& Lite mer.

Man e ju mamma! Dvs. Ska tydligen bära med sig halva bohaget UTIFALL ATT....

6 kommentarer:

  1. Det saknas ganska mycket, som tex:
    Sax
    Skruvmejsel
    Ficklampa
    Reflex
    ½kg gammla rabattkuponger
    Halstabletter
    Öronproppar-minst 8 paket
    Tandtråd
    Pennor i olika modell och färg
    Ask med russin
    Vattenflaskor
    Anteckningsblock
    Kalender
    Några halva paket näsdukar
    Viktiga papper om något som var viktigt
    Godispapper
    Tändstål (U never know)
    Hårborste eller kamm
    En påse djurmat
    Telefon
    Kamera
    och säkert mer också...
    Fyll på snarast annars kan du stå där med skägget i brevlådan en dag och sakna en viktg sak i väskan. =)

    SvaraRadera
  2. Jodda! Jag lovar!
    Dock har jag rabattkuponger, fast från början av förra året, liggandes i väskan, jag har även ett reflex som vi fick på dagis i Husum, halstabletter som åkt ur papperet och ett paket gamla ciggar som alltid följer med (You never know när du ska på party)... Tändstål saknar jag! Måste önska mig av tomten.

    SvaraRadera
  3. Skruvmejsel skulle oxå va bra. Om man skulle få för sig att stjäla en bil. Eller nåt. :)

    SvaraRadera
  4. Känns otroligt bekant ditt väskinnehåll! hahaha

    SvaraRadera
  5. Ett mkt bra innehåll mao! ;)

    SvaraRadera
  6. Ja skruvmejsel är ett måste, samt ficklampa. =) Bra att ha vid alla slags problem som man kan stöta på.

    SvaraRadera