måndag 6 december 2010

Min dag

Dag 6.
"Min dag"

...Kommer att bli förjevvla stressig, som always just nu.
Vaknade av att Lilltjompan gjort en kissolycka mitt på hennes golv "Jag glömde bort att gå på toaletten mamma". Lätt hänt om man är knappt 3 år och nyss slutat med blöja.
Iallafall så var det ju bara att tvärvakna och inse att min sovmorgon var ett minne blott. Jag ska ut och jobba natt och begär alltid att få sova länge just dom dagarna, plus att jag brukar lägga mig mitt oppa dan.
Förskoleförberedelser och iväg med lilltjompan.

Nu har jag alldeles just fixat en veckas bokföring, packat ordrar och RÖJT på kontoret som dock fortf ser ut som ett bombnedslag. Men he skit ja i!
För nu hägrar soffan, Våra Bästa År och täcket- Sen kommer jag att slumra en bra stund innan jag ska iväg för att ta itu med nästa jobb. 
"Aldrig får man va sådär riktigt glad"/Citat "Intern på Ersboda 2005. ;-)

4 kommentarer:

  1. Oh no, är du också våra bästa år- junkie? =P
    Jag har avgiftning emellanåt och missar nån vecka hit eller dit, men har märkt att man hänger med ändå ju! hahaha

    SvaraRadera
  2. Jo! Jag har jävlart varit beroende sen 90-talet. Men som du säger, det gör inte så mycket om man missar nån vecka hit eller dit. Jag har t.o.m fått min klient att börja glo på det. Så nu kan jag lätt jobba! Haha!

    SvaraRadera
  3. hahaha min klient kollar också på det =P

    SvaraRadera
  4. Fy vilka bra jobb vi har ändå! ;-)

    SvaraRadera