söndag 9 januari 2011

Från lördan´


Prinsessa-Affär-Sagobok-Pyssel. Ja, vad gör man inte för att hålla en rastlös 3-åring sysselsatt när det vräker ner snö utomhus (och mamman inte alls är sugen på att gå ut). Vi blev dock räddade då världens sötaste Moa ringde för att fråga om Freja ville komma och leka en stund.
Moa är mitt 10-åriga kusinbarn och VÄRLDENS bästa barnvakt!




Freja har en jättefin tunika som jag köpte till henne i somras. Hade dock glömt bort den och hon blev så glad då jag hittade den när jag rensade bland alla sommarkläder. "Åh, den kissiga tröjan mamma!"...Jo.... Så det blev lördagens outfit på Lilltjompan.



Och jag behöver ju inte ens skriva att hon är världens finaste Lilltjompa.




 
...Bjuder på en till bild! Vem det här är... Det vet jag inte?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar