lördag 8 januari 2011

Let´s dance... Pinsamt.

Jag hade en vision idag om att kliva upp tidigt, duscha, snygga till mig och ta Lilltjompan med mig till stan för lite ögonshopping. Och inköp av det obligatoriska lördagsgodiset (hon låter mig inte glömma det).
Men jaa, det blev Godmorgon vid 10 och sen dess har jag bara lullat på här hemma och inte alls gjort nån ansträngning för att komma oss iväg.
Jag känner att min lördag kommer att bestå av dessa rader "Ska bara..."

Fredagens kvällsunderhållning bestod av "Let´s dance" men jag måste säga... Vilken lidelse. Jag tycker hela programmet sög riktigt jävla mycket och jag kommer inte att bli nån anhängare till detta. Jag undrar även; Vad f-n gjorde Hanna Graaf där? Men så mkt pinsamt...
Den enda som är häftig nog att kolla på är Rally-Tina. Hon har skön personlighet och är inte sådär fjollig som resten av deltagarna. 
Men som sagt, inte mkt att kommentera. 
Jag saknar Idol. Det var veckans höjdpunkt i tvunderhållning för trötta småbarnsföräldrar (som dock somnade innan röstningen var klar).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar