torsdag 17 februari 2011

About...

Just ja, jag skulle ju recensera chokladpuddingen.
Ett ord: Himmelsk!

Jag har lusläst Modifasts hemsida och deras deklarationer för produkterna som ingår i den kuren jag går på, dvs. under fliken kostersättningar. Puddingen innehåller ytterst lite mer än vad ex, sparris och chokladen gör. Den ingår alltså i samma "grupp" för LCD-kur som alla andra äckelheter. Men denna var, som sagt, jättegod!
Har beställt hem en laddning till, dock kommer jag att ha en massa påsar över av dessa sorter (så om nån är intresserad av att köpa dom av mig, så skicka mig ett mail på lindyz@live.se eller kommentera, så ska vi nog komma överens om ett bra pris):

*Chokladpudding
*Sparris
*Potatis & Purjolök
*Vanilj
*Hallon

En upptäckt som jag gjorde i morse var att jag tänkte: "Smidigt med en shake till frukost".
WHAT!!! Gud förbjude, mig. Jag har blivit ännu mer besatt.
Jag hade en färdig chokladshake i kylskåpet (ni vet, sån som man köper i kylen på apoteket) så den drack jag och tyckte att den smakade OK!... Jösses amalia. (Jag vet att dom flesta säger det, att man blir mer eller mindre besatt/beroende och börjar tycka det är smidigt. Jag har väl som vanligt bara haft en lång startsträcka för att nu på slutspurten komma igång. Det är så typiskt mig).

Iallafall så, det blir en jevvla massa babbel om vikt, viktop, flytdieter nu här. Ni må ha överseende- Det är ju min blogg fortfarande och det är detta som händer i livet just nu. Kuuuuuuul!..... Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar