torsdag 24 februari 2011

Dagen innan

Har varit på möte med den urgullliga narkosläkaren, träffat sjuksköterska och sjukgymnast (den sistnämnda var gammal skelleftebo vilket var kul och lättsamt). Har ju turen att bli först ut på op. Imorgon.
Sen har jag även turen att ha en jättesnäll farbror som har skjutsat runt oss hela dagen så det blev bland annat ett besök till IKEA där jag hittade lite småplock. Som vanligt, ni vet! ;-)
Nu ligger jag på hotellrummet och ska just inspektera tv-utbudet, som består av SVT och tv 4. Jippie ;-)

Kl 7 ska jag infinna mig på avdelningen imorgon. Med blandade känslor. <3
Published with Blogger-droid v1.6.5

3 kommentarer:

  1. Det kommer gå asbra!! Heja! Vad fort tiden gått fram tills nu! =)

    SvaraRadera
  2. Tänker på dig imorgon. Hoppas du slipper må överjävligt av narkosen...

    KRAM!

    SvaraRadera