tisdag 22 februari 2011

Dax att åka

Dax för att packa.
Jag vet inte alls vad som ska vara bra att ha med sig förutom toalettsaker, kläder, bok och musik & telefon.
Det är ju inte så att jag har planerat att stanna länge och det är bara onödigt att ha med sig hela bohaget.

Morgondagen ägnas åt packning och självklart åt en massa gos med min lilltjompa (och sambon).
Det kommer att vara några svåra, känslosamma, jobbiga och tunga dagar. Men snart är jag över på andra sidan och kan börja mitt nya liv som kommer att bli vändpunkten för ett väldigt destruktivt beteende.
Kan knappt vänta!

Vi hörs, gullungar!

2 kommentarer:

  1. Lycka till nu!! =) Skickar en styrkekram!

    SvaraRadera
  2. Tänker på dig hela tiden. Stor kram! Ring om du har tråkigt eller bara vill surra en stund. <3

    SvaraRadera