tisdag 8 februari 2011

Energikrävande

Jösses, vilken dag.
Hade ett rätt så ogivande personalmöte på förmiddagen och det resulterade i att jag inte åkte hem, utan vandrade på stan, tills jag skulle börja jobba kl 16. Jag & min dånande, envisa huvudvärk hade sällskap på stan. Tråkiga, trista stan.
Jag mötte dock min mamma för en stressig halvtimme. Hon måste nog ha trott att jag går på speed, eller nåt annat energikrävande. Herregud, vad jag känner mig hyperstressad dessa dagar!!
Ni har väl hängt med i att jag börjar flyta på fredag? Det är det som gör mig stressad.
Jag vill att min flytperiod ska gå så bra och smärtfritt som möjligt. Jag skulle vilja tappa kring 10 kilo för att ha en bra utgångspunkt på operationen om 2 veckor. Jag tror inte det är en omöjlighet, men jag är otroligt stressad över att jag inte har hittat motivationen än!
VAR FINNS DEN??!
Om ni har sett den springa förbi så kan ni väl hojta till? Åtminstonde påminna mig om allt som kommer att bli toppen.

Jag har en smörgåstårta att baka i morgon, så jag säger god natt och sov gott. Fegisar.
:-D

2 kommentarer:

  1. Sätt upp den mest osmickrande bild du har på dig själv på kylskåpet! Å sen en bild på en tjej med liknande kropp som du vill ha, DÅ ska du få se på pepp! =)) I hope! =)

    SvaraRadera