tisdag 15 februari 2011

Lite sisådär...

Innan jag började med flytet så trodde jag att kilona skulle rinna av mig när jag väl satte igång.
Det har dom då inte gjort. Sen i fredags har jag tappat 2,5 kg.
2,5 kg på 5 dagar, då jag praktist taget svälter mig själv och tvingar i mig nån äcklig soppa då & då.
Nu börjar jag bli nojig och tänker att "tänk om jag tillhör den där lilla procenten som inte alls går ner nåt efter operationen".
Hur mkt ska man egentligen gå ner under flyt på 2 veckor? Jag hade tippat på cirkus 10, men det får jag nog glömma.

Och att träna under flyt, hujedamej! Jag hade storrensning idag i både hall och kök (skåpar/garderober). Kände mig helt yr & illamående efter att jag farit fram som en orkan under en timme. Jag har ju noll ork, ingen energi och fanimej så blåste nog motivationen bort ett tag oxå.
Dock är den tillbaka nu igen, efter att jag stått på vågen alldeles nyss (jag vet, man ska väga sig på morgon men nu är det så att jag väger mig jävlart hela tiden- Sluta upp med det!!), jag vill ner meeeeer.
Föressten, har fått mitt paket med Modifast chokladpudding. Ska testa en ikväll och sen recensera.

8 kommentarer:

  1. Ajabaja! Väg dig ENDAST på morgonen! OCh kanske borde du inte tillåta dig att göra det dagligen heller om det går trögt. Varannan?
    Dricker du så mkt vatten som du ska? Ett tips är att hela tiden ha en vattenflaska med dig, vart du än är, och drick minst 2 liter per dag. 3 är ännu bättre. Vissa rasar inte på en gång under flytet, men 2,5 kilo på 5 dagar, det är fan BRA! Det är ju snitt 12,5 kilo på en månad! =)
    Om du orkar med att ta en promenad varje dag så är ju det också nåt som puttar på det hela, ag orkade knappt gå mellan köket o v-rummet under mitt flyt så jag hajjar om du inte gör det. Kämpa på, snart är du i mål! =)

    SvaraRadera
  2. Det är sant! Och jag dricker verkligen för dåligt med vatten. Tog mig kragen igår och vips visar nu vikten på minus 4 kg sen i fredags. Hurra!

    Men jag känner inte för en promenad i minus 25 grader ;-)

    SvaraRadera
  3. Vattnet är verkligen asviktigt. Jag drack massor!
    4 kilo är asbra!!! HEJA!!! När du kommer in i ketos så kommer du tappa ännu mera, och du har antagligen gjort det nu. Efter 3-6 dagar brukar det komma. =)

    SvaraRadera
  4. Nää jag kommer inte in i ketos för jag har fuskat en gång hahahahahaha. Men fy faan vad gott det var med en hårdbrödmacka. Hahahaha. Jag är SÅ BAD!

    SvaraRadera
  5. Bad, bad!! =P
    Men OM du håller dig så du kommer in i ketos så kommer du märka skillnad! =)

    SvaraRadera
  6. Ja. Fast idag är fan tungt. Ångest för att jag fuskat och säkert förstört hela op. Och säkert kommer gå upp 5 kg eller nåt. Känns som om jag vill skita i hela jävla grejen.

    SvaraRadera
  7. Neeeeeeeeeeeej du har inte förstört nåt! Du kommer gå ner det du ska ändå, men klart det är bäst att inte fuska. Jag fuskade också vid några tillfällen så jag säger inget om det. Nya friska tag bara, nu är det inte långt kvar! Vet hur du känner dig nu, jag får flshbacks hela tiden och förstår verkligen hur jävla jobbigt du har det. Men vet du vad? Sparka maten i arslet och ge dig fan på att det ska gå. Om du sen fuskar nån gång till, so what? Men försök att låta bli! =) Kram på dig

    SvaraRadera
  8. Du är en bra peppare du :-D
    Jaa, om en vecka är jag i stockholm. Tjohoo. Livrädd! Haha.

    SvaraRadera