onsdag 16 februari 2011

Mysdag med Mysan...

Ledig dag och med snorkallt ute (snorkallt i norrland är alltså mer än 20 minus) så blev det en massa innemys, bus och lek med byns mysigaste Mysan. Dvs. Våran 3-åring som "köpt pussar på ica nu" och gärna pussas till höger och vänster. Naturligtvis åt fadern och hon pannkakor till middag, men det var inget jag sörjde över. Nä. Nej. Oh nej. Absolut inte. Jo. Herregud, det luktade så otroligt gott och onyttigt. Precis så som jag gillar det.
Precis.
Men inget att sörja över. Jag blev mätt på min överkryddade purjosoppa. Ett glas pepsimax på det så utvecklades det till rena festmåltiden. Hurra!

En vecka kvar innan jag åker till Stockholm. Börjar bli riktigt nervöst.
Published with Blogger-droid v1.6.5

3 kommentarer:

  1. Men kasta vågen åt h-vete!!! Eller lägg en dyr staffavgift på den, så kanske du kan låta bli.

    SvaraRadera
  2. En spargris innan jag ens går in på toaletten kanske? :-)

    SvaraRadera