fredag 4 mars 2011

Idag fyller mitt nya liv 1 vecka

Jag är världens sämsta på att blogga just nu, men ni förstår mig va?
Jag sover, äter, sover, äter, sover, äter. Och det känns lite trist, faktist.
Får påminna mig själv att det faktist bara är en vecka sen min op (idag!) och jag mår egentligen oförskämt bra.
Det är bara den där jävla soppan som får mig att vilja ångra allt, förutom den så ser jag positivt på framtiden och längtar tills jag får köpa nya, snygga kläder.

På prick 3 veckor har jag gått ner 9,5 kg. Det är inte alls fy skam!
Första delmålet är -15 kg.
Det går i en rasande fart.

3 kommentarer:

  1. Ta hand om dig nu. Ingen stress, vi vet ju att du kommer att må bra snart! Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Härligt att du mår bra!

    SvaraRadera
  3. Tack till er båda! <3

    Ett par veckor sen är man nog människa igen.

    SvaraRadera