måndag 18 april 2011

VICTORY

Som ni vet så började mitt klädförråd att tryta för ett par dagar sen. Så idag bestämde jag mig för att ta tjuren vid hornen och rota fram klädsäckarna från tiden då jag och P träffades. Dvs. snygga, tajta jeans, coola baggybrallor, rockiga t-shirts osv. Helt enkelt kläder som jag älskade!

Å se på faan... Jag kunde ha dom! Alla coola brallor, t-shirts OCH jeansen.
Inte ens när jag gick ner mina graviditetskilon för 3 år sen så kunde jag knäppa knapparna i dessa ursnygga jeans, men idag... JAG KUNDE KNÄPPA KNAPPARNA! Förstår ni hur det känns!? Som en seger. En seger över dom onda helvetes bilringarna (som fortfarande sitter som gjutet kring magen men är betydligt mindre).

Ok, till saken hör att jag sprang (som en elefant i för trångt skinn) nerför trappen för att spegla mitt ass i helkroppsspegeln i hallen. Patrik sitter vid köksbordet och ser hur jag har lyckats klämma mig in i dom makalöst snygga jeansen, han pratar med mig men jag svarar honom inte... Förräns jag har knäppt upp dom. Andas ut och medger att "Mjo, dom är väl lite för trånga ännu men jag k u n d e  fanimej knäppa knapparna!"

Men Patrik såg nöjd ut. Jag tror jag kommer att ha ett råsnyggt ass om ett par månader. I mina råsnygga jeans.

2 kommentarer:

  1. Hahaha jag blev så glad av ditt inlägg.
    Posotivitet och PEPP! =)

    SvaraRadera
  2. Ja pepp pepp pepp till alla mina duktiga systrar och bröder! :-) allt går, och går det inte så går det fan ändå!

    SvaraRadera