tisdag 17 maj 2011

Dumping.

Jag tror jag hade en dumping igår.
Jag dumpar inte så lätt (kan i princip äta vad jag vill fortfarande utan att må dåligt) och har därför inte upplevt dessa hemskheter så starkt innan. Men jag vet med mig att jag igår åt för fort på jobbet (Damn me. Man ska inte äta snabbt, jag vet). Osaltade nötter, heter boven. (Har ätit det ofta som mellis den senaste tiden och det har gått finnemang).
Iallafall så började jag må illa  en kort stund efter det. Mådde så sjukt illa.
Postafen brukar hjälpa mot andra illamåenden, men det gjorde det inte igår. Lyckades ta mig dom 4 milen hem, och fortsatte må äckelilla tills jag vaknade imorse.
Hade slocknat tidigt på soffan igår kväll och har inget minne av att jag tog mig till sängen.

Så;
-Illamående
-Intensiv trötthet

Dumping, va?

(Kan iof bero på annat oxå, men i samband med att jag vet med mig att det blev tokigt med maten igår).

Här kan du läsa om vad dumping är (förstår att ni Oopade sitter som söta små frågetecken nu).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar