måndag 23 maj 2011

Ett fantastiskt mästerverk i min garderob...

Imorgon tänker jag ha sol, värme och klarblå himmel. Bara så ni vet.
Inget jevvla tjafs med lite regn här & där, eller nån slags storm eller gud vet vad... Nej, nu är det time. Time för mig att inviga min svarta långklänning. Den är sååå...Fin! Och det bästa av allt är att den är i storlek meeeeedium. Känn på den ni. Medium. Det är ju asballt. HURRA!

(Nu hade jag tänkt lägga in en käck liten bild här på just den klänningen. Men SKITBLOGGER är just skitblogger då det gäller att lägga upp bilder just nu. Så därför överlåter jag detta fantastiska mästerverk åt er fantasi. Med andra ord, den kan se ut hur tamejfan som helst).

4 kommentarer:

  1. Hoppas den är mycket lång och varm klänningen ;-). Här är det förstås 25 och sol som vanligt ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag har kommit på att det inte går att lägga bilder i explorer, men i mozilla går det bra så därför loggar jag alltid in via mozilla när jag ska bildblogga nu! Prova du med så man får se klänningen! =))) / Den nyfikne problemlösaren Helena

    SvaraRadera
  3. Du kommer nog att bli en plutt, en fin liten plutt. Det låter snyggt som bara den med svart klänning!

    SvaraRadera
  4. Tack för lösningen, Helena! Ska ta och testa det och se om det är det som även är mitt problem :)


    Lisa- Ja, sen ska jag gå på "Lilleputtlandet" här i stan i sommar och söka jobb som Lilleputt! ;-P

    Ronny- Skippade klänningen. Ja, alltså jag tog brallor istället! (Tro nu inget annat!) ;-) Var very cold här idag. Som satan. :/

    SvaraRadera