söndag 22 maj 2011

I don´t like you.

Vet ni vad! Jag har tagit bort "Gilla/Ogilla"-knapparna i min blogg för nu tänkte jag att ni skulle börja kommentera istället. Ni är dåliga på det. Jävligt usla, med andra ord.
Jag är ju lite anti mot "gilla"-knappen på Facebook oxå. Så förbannat positivt. Om det hade funnits en Ogilla-knapp hade jag använt den flitigt.

Näerå. Men jag säger som Helena, att gilla-knappar är bara till för slöa människor. Dom som inte orkar kommentera.
Visst var det så du sa ungefär?

Så, go on folks! Skriv så fingrarna glöder.

3 kommentarer:

  1. Hahaha ja ungifär så. Men mest irriterande är de som bara gillar och gillar utan ett syfte, Tror de mest använder den som en "jag har läst ditt inlägg och även om det handlade om att nån dött så gillar jag inlägget, bara så du vet att jag läst". Sååå störande! Men då e jag sån som stör mig rätt mycket på saker också. haha

    SvaraRadera
  2. Jamen jag tycker jag är synnerligen bra på att kommentera.. förmodligen inte alla som håller med om det ;). Förövrigt så måste jag ogilla att du tagit bort gilla/ogilla knapparna, särskilt den sista, kändes nytt och fräscht att kunna ogilla ;)

    SvaraRadera
  3. Jo, du är faktist duktig på att kommentera du. För att va kille! ;-) Jag kanske måste ordna så knapparna kommer tillbaka. Ja, iallafall ogilla-knappen så du får nåt vettigt å göra på dagarna ;-)

    SvaraRadera