måndag 6 juni 2011

Jag gillaré.

Jag gillar att ni både ogillar & gillar. Men jag skulle gilla allra mest om ni kommenterade varför ni gillar/ogillar.

Hemmavid nu, igen. En trevlig vistelse och fick mkt praktiskt utfört. Har dock slarvat med maten i ett par dagar så nu blir det hårdhandskarna imorgon. Har tänkt börja dagen med en portion havregrynsgröt och fortsätta den med ägg och fisk bl.a. Avrunda med grillning på kvällskvisten och insupa, njuta och må gott av vår fantastiska sjöutsikt. (Äckligt vad positiv jag är).

Liten är så snäll. Hon är så gudomligt snäll. Så tacksam och så lättroad. I 3 timmar satt hon hos min svägerska och lyssnade på när vi bara pladdrade, tuggade på lite kanelbullar då och då, tjatade bara liiite om att "nu åker vi väl hem". Trots sena kvällar och tidiga mornar så har hon haft humöret uppe och skiner som alltid i kapp med solen. Det måste verkligen vara MIG hon släktar på!...?...!
Även oerhört tacksam över mina fina föräldrar som alltid hjälper oss med allt vi behöver. I dagarna 2 har vi slitit med div. möbler och storstädning i sommarhuset, tack tack tack! 

Nu ska det jobbas i en dag, för att sen vara ledig 3. Perfekt tajming med högsommarvärmen som är på väg hit.
Man tackar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar