torsdag 14 juli 2011


Fick ett nytt överkast från IKEA igår. Vitt, I like :) Nu är jag snart helt nöjd med vårt sovrum. Lite nya tapeter, en ny gardin och sen så. Jag kan knappt vänta till hösten då vi drar igång med våra små (??) byggprojekt inomhus. Öppna upp till vardagsrummet från hallen, byta golv på nedervåningen (rätt nya, fina golv nu oxå, men dock alldeles för mörka, svarta,  för att passa in hos oss), måla trappen upp som nu är svart och samlar damm (!), tapetsera om i hallen både uppe & nere.
Jorra, vi har som att göra! För det vore jäkligt onödigt att lägga all min nyfunna energi på hyllan och rulla tummarna. Eller?

1 kommentar:

  1. Skoj! Jag har en idé som du skulle gilla, skriva om dina projekt på ett byggforum!

    Jag jobbar nämligen på ett, och eftersom du skriva bra tror jag att du skulle bli väldigt uppskattat på vårt forum. Hör gärna av dig så berättar jag mer
    helgibyggla@gmail.com

    Jag kan erbjuda en morot. Vänliga hälsningar
    Helgi

    SvaraRadera