lördag 2 juli 2011

Robyn vs. Göteborg

Jag kan ha haft den allra roligaste och bästa och mest magiska jobbarkvällen ever igår.
För det första var det mitt sista pass innan semestern (Jippie!) och för det andra så tog vår klient med mig + assistent J ut på stadsfesten. Robyn gästade vårt SkellHell och ÄVEN fast jag inte alls brukar gilla henne (lyssnar inte på den kategorin i musik) så håller jag med om att det var en magisk spelning. Det var folk så långt ögat kunde nå, fjortisar i skrikande extas, äldre par som höll takten och festglada, dansande prissar. Å så jag då som igår hörde hemma nånstans mellan nykter prisse och hålla takten.
Numera ÄLSKAR jag hennes cover på Teddybears "Cobrastyle". Yeah!

Fast nu ska jag ju då inte flyga ut i det blå. Hon hade även några låtar som jag fick ordentlig huvudvärk av och började undra om hon kanske möjligtvis tar.. E?
Håller mig fortf. till dom grövre tonerna och surar över att inte kunna vara i Göteborg i helgen. DET hade varit otroligt magiskt. Lyckostar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar