söndag 14 augusti 2011

Numera 2-siffrig Lind@

Kanske borde viktblogga lite, så allt är i sin ordning. Även fast det är kaos på min insida, så ser nog min utsida rätt hyfsad ut.

Dagen till ära känner jag mig så in i helvetets snygg, starkt och STOLT. Jag har idag blivit en 2-siffrig människa. Det trodde jag aldrig i livet att jag nånsin skulle klara. Det känns jävligt nice att kolla ner på vågen och se att det står 2 siffror istället för 3.  Jädrar vad taggad jag är. Å smal! (Ok, smalare!).
Bye Bye skitsiffror, vi kommer aldrig mer att ses.

Energi.

1 kommentar:

  1. Hehe,,, är lite efter i din blogg.
    Men bättre sent än aldrig?!

    JÄTTEGRATTIS till din 2-siffriga vikt!
    Jag har varit där en gång (efter 3-siffrigt alltså). Tänkte komma dit oxo (nån gång).

    Stolt som 17 för sin skull!

    *kraaaaaaaaaaaaam*

    SvaraRadera