fredag 2 september 2011

Hjärnsnor

Goddag!

Snor i mängder. Tar det aldrig slut? Har snoret tänkt äta upp mig från insidan? Jag har funderat på om det skulle löna sig att öppna pappersfabrik, så många nässdukar som jag förbrukar just nu. Det tar verkligen a l d r i g  slut. Jag är hopplöst uppgiven om att slippa låta som Agda, 85 varje morgon innan jag harklat och hostat till mig i 2 timmar.

Efter att ha varit förkyld i en vecka, slarvat med motion och kost så hade jag inte några större förhoppningar om att jag skulle ha gått ner ett ynka gram. Ställde mig på vågen för första gången på över en vecka (efter sambons påtryckningar faktist, han var mer nyfiken än mig då han tyckte att jag blivit "tanig" på ryggen. Tanig? Hello..... Jag kommer never ever att bli TANIG.. Tsss....). Jo men jo, minus 2 kilo. Jippi, va kul! Men jag som trodde snoret i hjärnan skulle väga mer...

Fick hem min fina, fina, fina svarta skinnjacka igår. Tog den i en mindre stl än vad jag i vanliga fall köper nu. Tänkte att jag skulle ju kanske kunna ha den till våren om den inte passar nu, men se på tusan! Den satt fint, och den ÄR så fin. Helt underbar. Kan behövas nu när hösten anlänt till Norrland.

Simma lugnt vänner.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar