måndag 26 september 2011

No more FB... Just nu.

Jag har avaktiverat mitt FB-konto. Dels för att nya FB på ren svenska SUGER, och dels för att jag just nu uppskattar att lägga ner tid på mina vänner in the s.k real life. Men hey, om ni vill veta vad jag har ätit till middag, eller inte putsat fönstren eller bokat resa eller tycker att svensk dansbandsmusik är som tarmvred... Ja, då kan ni slå en pling istället. Eller skriva en rad här i min blogg. Skicka mail... Eller brev på posten. Eller kanske rent av komma förbi? Vore trevligt, efter så många år på just FB, att även bekanta sig med gamla skolkamrater och arbetskompisar via den muntliga vägen oxå. Ja, ni vet!

Men det går ju inte att komma ifrån att Facebook är bekvämlighet. Så, för nu... Är jag inte nån användare av FB. Vem vet, kanske latmasken angriper mig igen.

4 kommentarer:

  1. Men förändringar lär man sig "stå ut med" ju. Du kommer nog tbx till FB! =)
    Dock är det nog bra att ta bort fokus från fenomenet ett tag. =)


    /Helena

    SvaraRadera
  2. Ja eller så kan man ju läsa bloggen så får man reda på vad som händer ;). Saknar dig givetvis på FB men vet ju att det är ett gift och att du med säkerhet kommer tbx :)

    SvaraRadera
  3. Jag kommer säkert tillbaks ;) När jag blir mer rastlös. IGEN!

    SvaraRadera
  4. Saknar dig juh!
    Saknar så mkt att jag fick kika in här. Inget fel i det men mer trix för å "Komma fram".

    Håller på å lära mig den nya FB å KANSKE få till det som jag vill ha.... men jag svär varje fag å är inte lika aktiv.

    *kraaaaaaaaaam*

    SvaraRadera