måndag 17 oktober 2011

Det ska va kravlöst, förstås.

Jag skulle behöva gå på nån slags energibehandling där jag lär mig att lämna jobbet på jobbet och även konsten att rensa ut energisugande människor ur mitt liv. Men jag är en skrotsamlare som har svårt att släppa relationer hur mycket dom är suger musten ur mig. "Kan ju va bra att ha...". Till vad, kan man ju undra??

Nej, hurra för ge & ta-relationer. För kravlös vänskap och positiv energi. Och för lediga dagar förstås. Som idag. :-)
Published with Blogger-droid v1.6.9

2 kommentarer:

  1. Amen to that!! Jag har också svårt att bara låter saker vara, jag måste engagera mig och veta allt och lösa alla världens problem. Men har insett att det gör mig bara deppig så måååååånga tjuvar har åkt ut på vägen. Dock kommer jag nog alltid vara den som tar med jobbet hem. När jag nu får ett jobb igen dvs. =P

    //Helena som inte kan logga in i google och kommentera i explorer, och därför är kass på att kommentera.=D

    SvaraRadera
  2. En del kan ju ta med jobbet hem och funka ändå. Det kan jag oxå till viss del men jag vill inte släpa med mig det överallt. :-) sen har jag ju iof världens bästa jobb, men ändå.

    SvaraRadera