fredag 7 oktober 2011

Easy

Daahhh, Lilla Fröken sover sött & sambon kollar på  f o t b o l l. Asså, allvarligt... Fotboll? Måste vara en av världens mest tråkigaste, fjolligaste aktiviteter.
Försökte mig, en gång, på att gilla fotboll. Det var när jag bodde i Sthlm & en polare var ett hängivet Bajen-fans, men int´ faan blev jag nån fotbollsanhängare inte. Oh no, allt som var roligt med denna fotboll var festerna innan och efter. Resten kunde jag gärna vara utan. Och långa köer till toaletterna... Näe, tacka vet jag en riktig hockeytackling som får käkarna att värka och tänderna skallra, publiken att jubla och domarna att sucka. Livet!

Jag får roa mig med att blogga, läsa bloggar och överväga att (inte) gå med i Facebook igen.

2 kommentarer:

  1. Ibland är vi helt överrens, detta är ett av de tillfällena ;) :)

    SvaraRadera