fredag 21 oktober 2011

Gina Tricot

Aldrig har jag tidigare insett hur mkt snygga kläder det finns på Gina T. Eller, jag har väl aldrig haft möjligheten att inse det eftersom jag tills i våras fick handla på B.I.B-avdelningen på H&M...
Nu finns det ju miljoners med häftiga butiker och snygga kläder överallt. Men jag nöjer mig (oftast) med att bara prova kläderna, njuta av spegelbilden och av att inte behöva prova kläder i butikens största storlek utan numera stl M. Häftigt värre! (Terapi!)

Igår blev jag helt kär. Helt upp över öronen. I ett linne. Oj oj, det var som gjort för mig. Men jag köpte det inte. Hör ni det, jag köpte det INTE! (Till saken hör att jag nästa vecka ska åka till Luleå och planerar att möjligtvis köpa det där istället). Men jag tänker på det fortfarande som om det hade varit min lilla bebis och jag behöver det verkligen. Inte. Men mitt ego behöver det.




Istället köpte jag trosor (hipsters, I love it!) på Gina T. Alltså, jo- Ni läste rätt. Jag köpte hipsters på Gina T. Helt sjukt häftigt (och billigt!). Trodde dom skulle ha minimala stl på deras underkläder men dom satt som gjutet. Det här var första gången på säkert 10-15 år som jag köpte underkläder i en annan butik än Kappahl (Dvs. Kappahls stora-avdelning). Känner mig urläcker i mina coola hipsters och hade helst velat gå omkring i enbart dessa. Lite annars än att köpa 4-pack tant-trosor på typ ICA Maxi och bara vilja dö varje gång man måste bära dom.

Hädanefter kommer jag att shoppa mkt, ofta och länge på Gina T. Och kommer att leva länge på att mina hipsters INTE är i deras största stl. Underbara viktnedgång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar