söndag 9 oktober 2011

Hård helg?

Igår kände jag mig relativt pigg, men efter en alldeles för slapp (trots jobb!) helg så vet jag inte längre... Lite trötthet kanske man kan ana?


Bowlingen med jobbet igår tog ut sin rätt och idag känner jag en rumpmuskel som jag inte trodde fanns. Kanske är det nån (nåt?) som försöker säga åt mig att träna mer? Under veckan har jag tänkt inviga min baddräkt och börja sikta på Beach 2012. Eller... 2015? Int´så noga. Ca. 10-15 kg kvar till mitt personliga mål (min må-bra-vikt) och sen hoppas jag att jag inte går ner så mkt mer (får väl se hur länge det rullar på med hjälp av OP:en...). Men muskler är mumma! Att lyfta ett bowlingklot på 10 kg fick mig att inse att I need more av det. Muskler alltså. Fort försvann dom...

Men å andra sidan, tror inte nån träning i världen hjälper mot detta utseende som jag dras med idag! ;-P Så, film & popcorn nån?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar