onsdag 5 oktober 2011

Måste-Ha-Listan

Härmed kan jag stryka 2 punkter av 3 på min Måste-Ha-Lista:

-Baddräkt- Check! (Hittade en liten, fantastisk och snygg åtsittande, baddräker ska väl vara åtsittande!, sak idag. I Love It! Kände mig t.o.m fin i den och tog en titt bakifrån och insåg att min rumpa måste ha minskat med hälften. God Damn It... Int´konstigt jag har ont då jag sitter ner. Har ju för f-n inga kuddar längre. Tillbaka till baddräkten... En Adidas i , håll i er nu, 5 storlekar mindre än vad jag hade för ett halvår sen. Den är väldigt mörkblå med ljusblå inslag och I Love It! Va? Har jag redan skrivit det?? Nu har jag inga undanflykter för att inte bada med vare sig jobbet, Lilltjompan eller simträna. Mycket bra. Längtar tills jag får inviga den. Förstår ni.. Det har hänt nåt väldigt konstigt med mig.)

-Vinterjacka- Check! Köpte en jättefin vinterjacka då Freja var 1 år (Gick ju ner mkt i vikt hennes första år, för att sen låta allt gå utför igen. Vägde ungefär 12 kg mer då än vad jag gör nu). Den är ungefär 1 stl för stor men den får duga till att inviga vintern 2011 med. Kan hända (kommer att hända) att jag måste skaffa en mindre jacka (fan, jag älskar jackor!) längre fram under vintern. Men det är då det.

Så, nu har jag bara en punkt kvar på Måste-Ha-Listan. Ni vet! John Galliano´s  Parlez-moi d'Amour. Trots provlukt idag igen så har dom fortfarande inte skänkt mig den (för att slippa mig i butiken). Men jag bara väntar.... Den som väntar på nåt gott... Väntar alltid förjävla länge! Give It To Me! :) Den luktar som himmelriket (Hur det nu luktar där, men jag föreställer mig att det iallafall inte luktar koskit).

Puss & Kram. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar