fredag 4 november 2011

Jag blev med glajjer igen.

Oj, vad jag har letat. Hade 3 par glasögon tidigare, helt plötsligt hade jag inget par. Borde ha senilsnöre på alla mina grejer. Men så fick jag så in i h-vete ont i huvudet idag då vi befann oss i Umeå med jobbet, så jag bestämde mig att nu får det banne mig va nog. Börja använda glasögonen, kvinna! Så nu har jag letat och letat och hittat 2 par av 3. Dock är dom allra snyggaste fortfarande borta. MEN, det här måste ju betyda att om jag nu börjar använda glasögonen mer ofta så borde jag ju faktist "få" köpa ett par nya. Jopp, det måste det allt betyda.

Så, nu har jag blivit med glasögon igen. Men det vette tusan om världen blev så mkt bättre. Verkligheten (i spegeln) var så mkt bättre utan. Eller är små skönhetsfel charmigt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar