torsdag 29 december 2011

This is the end, my friend...

Efter att ha funderat en tid så har jag nu kommit fram till att jag lägger ner bloggen. Dvs. kommer inte att skriva i den längre, men den finns kvar.
Det finns ingen förklaring och orsak, bara det att jag är totalt oinspirerad av att skriva offentligt nu. Har kommit till en punkt i livet, ett vägskäl, där jag inte längre vill blotta mina tankar. Visst, man väljer vad man vill skriva om. Men när jag sätter igång med att skriva finns ibland ingen stopp.
Jag kommer att fortsätta skriva. Men inte här. Och bara för mig själv. Och kanske mina allra närmaste. För skriva är underskattat. Det river upp, rensar, läker & helar mig. Men vem vet, vi kanske hörs igen i framtiden?

Tack alla ni urgulliga som varje dag tittat in till mig!

//Lindy

2 kommentarer:

  1. Ok :(. Får väl tacka för den tid som varit då. Alltid kul att läsa dina tankar och reflektioner. Trots att vi numer bor så långt ifrån varandra så har bloggen fått det att kännas som vi typ fortfarande är grannar :). Men jag förstår dig, jag skulle aldrig vare sig orka eller ha inspiration till en blogg. Mvh Ronny

    SvaraRadera
  2. Vad tråkigt, men jag förstår dig. Jag la ju precis ner min facebook av liknande orsaker. Ha det gott och lycka till med allt, titta gärna in på bloggen nån gång och säg hej :)

    GOTT 2012!

    SvaraRadera