måndag 9 augusti 2010

Hear my prayer, pleazzze...

Jag är verkligen såld på brunt. Se bara hur jag nu pimpat min blogg med brunt & vitt.
Ikväll satt jag och kollade på en repris av Roomservice, där dom bl.a målade en ful trapp till vitt. Ohh, vad jag blev peppad. Vi har en målad trätrapp i svart. Den är ful och mörk och jag förstår inte alls varför folk målar sina trappar svarta? Jag VILL ha en vit trapp och jag KOMMER att måla den vit mycket snart. Alltså, MYCKET snart.
Hittade även en helt underbar tapet i (just det!) brunt som jag vill tapetsera väggarna i trappen med. Tackarrr!
Kolla in mitt val av tapet (för kvällen);

Dessutom vill jag tapetsera hela övervåningen och hallen på nedervåningen i vitt.
Snälla, snälla Gud... Gör så att Martin Timell eller vem sjutton som helst kommer hit och snickrar på vårt hus. (Ok, Inte Simon & Tomas för dom har inte riktigt frisk smak...)
Amen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar