tisdag 7 september 2010

Braindead.

Vad händer i mitt huvud egentligen?
Idag kraschade allt. Jag tog beslutet att avsluta den (knappt) påbörjade utbildningen och jag har nu fokus på att vårda mig själv istället för att vårda andra. För att bli en god vårdare så måste man nog själv må riktigt 110% bra innan. Jag mår bra. Men ibland kraschar jag och då blir det rejäla magplask istället för nån snygg, proffsig landning.
Böckerna har jag redan fått sålt och alla inblandade är informerade och just nu känns det beslutet SKITBRA! Ska även sova på saken och är övertygad om att mitt vanliga liv (alltså att inte göra nåt speciellt, bara vara lyxhustru och påta på med firman, silver och hem & barnet) är det bästa för mig just nu.

Sådär, nu är även ni informerade. :)
Det jag kommer att sakna är den suveräna (och jag menar det!) skollunchen. Men WOW vilken underbar mat dom har på Campus i Skellefteå. Mumma!!
Kommer nog att smyga dit fler gånger.
Kika in så ska ni få se.

1 kommentar:

  1. Tycker Absolut att du ska ta hand om DIG SJÄLV Linda!! Känn Lugnet... det kommer fler val och chanser och erbjudanden senare också! Hoppas du hittar ett sätt att kunna varva ner på också bara.. **kram**

    SvaraRadera