måndag 6 september 2010

Jag har en massa, massa starkt arbetande hjärnceller.

Jag döööör. Min hjärna mår inte bra av att anstränga sig så mkt som den har gjort HELA dagen.
Åkte jätteglad till skolan i tron om att det skulle vara typ "samling" och "info" och sen avslut på första dagen. Mmm, det märks att jag aldrig studerat på lite högre nivå, va?
Kl 16 slutade första skoldagen och då var fröken J väldigt, väldigt, VÄLDIGT trött.
Dessutom har lilltjompan blivit sjuk (har jag nämnt det?) så Patrik har fått vara hemma med henne idag, tills mormor kunde avslösa honom (gulle dej!) och aktivera en väldigt snorig men pigg lilltjompa.

MEN trots att jag är helt slut efter all info och alla nya intryck så tror jag nog att det kommer att bli riktigt bra detta. Nya människor är alltid ett gissel från början, men tillslut brukar dom slappna av ;-) (Som om jag är världsexpert på att vara social vid första mötet!).

Nu ska jag dyka ner i lite silverjobb.
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar