söndag 5 september 2010

En liten sväng på sisådär 50 mil.

Vi tväråkte till Ö-vik för att titta till huset, hälsa på lilltjompans faster & kolla in en bil som vi
EV. var intresserade av. Efter en kvart var vi inte alls lika intresserade.
Men, vi fick med oss ny kyl, frys och tvättmaskin hem.
Jag älskar prylar. Gör inte ni det oxå?

Imorgon blir jag studerande igen. Spännande och ruggigt på samma gång. Genast krävs mkt mer av mig, men det är väl det som är poängen med det hela?
Jag längtar! Får återkomma med en rapport om hur det var första dagen i skolbänken.
Just nu känns min hjärna som sirap. En lång (jävla) dag som började med att lilltjompan vaknade kl 4 och var genomförkyld. Själv lever jag på IPREN för att slippa känna av den begynnande förkylningen. JAG VILL INTE....!!!!
Bläe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar