måndag 11 oktober 2010

A really yummy cake!

Åh, pust... 
Vet ni vad det var för en pust? Ni hörde, va...? Jo.. 
Jag har just tagit det enorma klivet att lämna lilltjompan på sin förskola. Inte så imponerande, va? Men detta var första gången jag klev in där sen vi hade det "lilla krismötet" som jag kallat till förra veckan. Och det var som jag trodde, alla "pedagoger" som bortblåsta, ingen som mötte oss i hallen, väl därinne övertrevlighet. Jaja, en chans får jag ge dom. Så nu lämnar jag detta bakom mig för ett tag så får vi se hur det utvecklas.
Men det är så hårt för mammahjärtat.

Idag prioriterar jag;
- Bokföring
-Presenthandling & smörgåstårteplanering.
För imorgon fyller familjens riktiga boss år. Dvs. Pappan i huset :) 
Helt ärligt så vet jag inte vad jag längtar mest till? Själva födelsedagen eller själva smörgåstårtan?
För det är ju nåt speciellt med smörgåstårtor. Lite extra festligt och lite extra av allt. Mkt möda & energi & tanke.
Men det är väl det som kallas kärlek?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar