lördag 9 oktober 2010

Hej! :)

Jorrå, jag vet. Jag är riktigt urusel på att uppdatera min blogg just nu. Men det har sina skäl.

1) Jag har haft en helvetes-vecka med en massa, massa möten. Ni vet, sånt som inte en "hemmafru" är van vid.
Jag brukar ju bara gå omkring med dammvippan, se på "Våra bästa år" och lyfta bidrag- Ja, ni vet, så som en del vill tro att det går till.
Ett av mötena resluterade i att jag har fått ett nytt, roligt jobb. Jippie, grattis till mig. Ni ser, jag kan jag oxå!

2) Resten av min tid går åt till att smida nya smycken, leka med min förkylda men alldeles underbara dotter och sen om jag får nån minut över så försöker jag lära min mig nya mobiltelefon som jag är supernöjd med.
Nämligen en Sony Erisson Xperia X10 Mini Pro.




I´ll be back!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar