onsdag 10 november 2010

Bye Bye & C U later...

Resdag. 
Åker till Sthlm ikväll och hoppas flyget inte är inställt eller försenat pga. detta oväder som dragit in över dom mellersta delarna (och rör sig uppåt). 

Torsdag blir en mysdag på stan med min fina mamma. Kvällen tillbringas på Hornsgatan (hos min faster där vi även kommer att bo dessa dagar) tillsammans med min kusin, hennes man, min faster och hennes man. Jättemys!
Fredag är dagen med stort D. Jättenervöst. Jag hoppas så innerligt att allt går min väg hos läkaren. Om inte, så får jag nog tröstshoppa en hel del....För på
Lördag ska vi dejta min kusin och shoppa loss i Nacka. 

Söndag flyger vi hem. Förhoppningsvis en lovad operation rikare.

1 kommentar:

  1. Hoppas du får det kanon i storstan, och att läkarbesöket blir positivt! =)

    SvaraRadera