tisdag 16 november 2010

Fast ´n slim.

Har just beställt hem en 2 veckorskur av dessa:


I olika smaker & former & färger. Tänkte köra en liten "utrensningskur" för att vara snäll mot mig själv (men oxå testa mitt tålamod inför den kommande operationen). 2 veckor lär jag klara. Kanske. Förhoppningsvis. 
Jag provade Nutrilett en gång. En gång & ALDRIG mer. Nutrilett smakar GAM. DÖD. Ren SKIT. Å därefter har jag blivit mer eller mindre skraj för alla dessa shaker och soppor. Dock tror jag att jag får en "morot" och kanske blir jag av med dom kilona som jag inte trodde fanns (Dvs. jag hade gått upp mer än vad jag visste...). 

6 kommentarer:

  1. Galning! "Flyta" när du inte behöver ännu. Jag fick en obehagsrysning när jag såg blden bara. Hahaha. =p

    SvaraRadera
  2. Haha! Jo, men jag ahr sån ångest över mina +10 kg som bara fanns där vips!..Så dom måste bort fort som faaan.......

    SvaraRadera
  3. Hahah förstår dig. Men risken är väl att du kommer få mer ångest inför perioden innan op sen när du inser vikke skit flytet är. haha.För den perioden är JOBBIG! Dock har du ju bara 2 veckor, vilket nog är skönt! =)

    SvaraRadera
  4. Jodå. Nog lär ja få värsta ågren nog när jag väl ska börja. Men som du säger, jag har bara 2 veckor. Det är min räddning. Och inget antal kilon som jag måste ner. 4 veckor hade varit min långsamma död.

    SvaraRadera
  5. 2 veckor är INGENTIIIIING!

    SPECIELLT när du vet vad som väntar!! Shitabull Linda!! FÖRSTÅR DU hur STORT Det Här ÄR!? Det är så Jääävla Cooolt!!

    Men du behöver väl inte köra en kur nu??? Då har du hunnit äta upp dig över Julen igen ;-)
    Men smaka kan man alltid göra, försöka hitta smakliga alternativ =)

    SvaraRadera
  6. Nä, jag vet... 2 veckor är ingenting. Men det är ångest ändå :)
    Jo jag ska köra en kur nu för att få bort några kilon som ger mig extra mkt ångest. Och dels för att komma i min gamla vinterjacka :/ Sen måste jag även köra en kur just innan op.

    SvaraRadera