måndag 1 november 2010

Pimp it up.

Jag har renoverat i bloggen (i brist på energi att ta itu med renoveringen här hemma).
Vad tycks?
Kanske inte den mest avancerade renoveringen eftersom man på blogspot.com enkelt kan pimpa sin blogg genom ett litet klick (Nej, jag får inte pengar av att skriva det....Inte än iallafall). ;-)
MEN jag har nu lagt in en liten bild på mig själv om man scrollar lite på sidan. Jag, som bara avskyr bilder på mig själv. Men tänkte att det kanske kan va kul att se hur blogginnehavaren ser ut? (Ser ut ibland...Jag är som en kamelont).



2 kommentarer:

  1. Bloggen blev jättefin. =)
    Jag skulle också vilja pimpa min blogg, men kan inte html-koder och de färdiga är ofta rätt tråkiga. Men kanske kollar på fel ställe eftersom du hittade denna, som va tokfin. Får leta lite mera kanske. =)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det finns jättemånga fina som redan är färdiga :) För jag kan inte heller sånt där avancerat som html-koder. ;)

    SvaraRadera