tisdag 2 november 2010

Schluuut i skall´n.

Hello everybody.

Snacka om å va schluuut i skall´n. Efter att ha levt ett lyxfrugaliv på ett år och lite till så ska jag nu ut i arbetslivet och arbeta ungefär heltid (har själv valt det). Idag hade vi föreläsning om Duodopa (Intresserade kan klicka här).
En mkt trevlig, bra och intressant föreläsning/utbildning men gud, jag är inte van vid att använda mitt huvud på det här viset. Jag är van vid skapande arbete, att använda händerna och att andas. Men idag, swosch swosch pang... Å så kom huvudvärken som ett brev på posten, som dom brukar säga.
Den botades dock genom 2 migräntabletter och massor med Freja-pussar då jag kom hem.
Imorgon är en ny dag. Hoppas på sol och plusgrader så jag kan tvätta fönstren. Såg btw, ett par fina gardiner som skulle sitta som smäck i mina köksfönster (Jag gillar att blanda det nya, moderna svart/vita köket med lite gamla mönster på tyger och porslin). KAN ju va en morot för att ta sig an den där jädrans fönsterputsningen. Möjligtvis.
Eller kanske inte?

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar