torsdag 4 november 2010

Shake it.

Torsdag idag. Det innebär att det är exakt 1 vecka och 1 dag kvar till jag har mitt första möte med läkaren ang. min GBP.
Gissa om det känns nervöst. Men nåt så galet! Jag är inte nervös för själva operationen men jag är nervös för vad läkaren kommer att besluta sig för när det gäller mig och jag är sjukt jävla nervös inför flytet.
Jag är ingen soppmänniska och jag tycker inte om annolunda, konstiga smaker. Jag är dessutom en väldigt HUNGRIG människa som inte alls förstår hur ni stackars människor klarar er i flera veckor på dessa soppkurer?
Nu är jag inte ens rökare längre så jag kan inte ens glädja mig över att få gå ut och ta en cigg. Nej, det blir hårda tag. 4 jädrigt trista veckor m.a.o.
Men sen kan jag säkert se fram emot ett långt och lyckligt liv? Nej vänta, ett långt, lyckligt och hälsosamt liv som en ny smal människa. För snygg- det är jag ju redan!
(Har sagt det innan men det tåls att sägas igen)

Hoppas att min humor inte opereras bort iallafall.

2 kommentarer:

  1. Humorn brukar man få behålla. PHEW! =P
    Men som jag sagt innan, det gäller att besluta sig och ge sig FAN på att klara det. Under flytet kommer världens alla tvivel komma farandes. Men ju närmare op desto mer bestämd blev iaf jag. Sen efter så kom tvivlet igen, men då BARA för att jag inte mår bra i kroppen. Det kommer bli bra för oss båda, och jag är säker på att du kommer klara det galant! =)

    SvaraRadera