måndag 27 december 2010

Flännmes.

Somnade, vaknade, somnade, vaknade, somnade, vaknade- MED EN JÄVULSK HUVUDVÄRK (Läs; Migrän)  och snäppet värre förkylning.
Pallrade mig upp till jobbmöte och var väl mer död än levande då jag äntligen skulle få åka hem efter div. "utsvävningar". Hämtade upp Lilla Fröken Finemang på förskolan och åkte hem och drogade ner mig. Somnade på en handvändning och vaknade av en söt röst efter flera timmar som säger "Mamma, vakna nu är det köttbullar". 

Vilken DAGJÄVEL rent sagt. Jag vill fortf bara hugga av mig onda huvudet, byta bort snoriga näsan och skaffa mig energi för att jobba igen.
Men det kommer väl i sinom tid.

Nu bliré film. Dock nåt med biffiga muskler, blåsta blondiner och massa pangpang. Har sett 3 filmer under julen och alla har gjort sån inverkan på mig att jag suttit och flännat (Sörlänningar, slå upp ordet i en ordbok eller nåt) mig igenom dom. Den senaste var "Inhale". Men så fruktansvärt bra film, så sorlig, så otroligt deprimerande, men BRA och verkligen sevärd. Men det är fanimej jobbigt att vara en flännmes.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar