onsdag 8 december 2010

Moments.

Dag 8

"Ett ögonblick"

I stolen på The Skulls . 8 timmar i sträck. Jävligt öm, jävligt trött. 


2 av mina 3:


 Frejagadden betyder ju väldigt, väldigt mkt för mig. Såklart. Får vi fler barn så har jag en till handled helt enkelt.


Solen & Tribalen är en dumgrej som jag gjorde på min 18-årsdag. Tycker dock att Robban på "The Skulls" i Ö-vik räddade min arm helt OK (Läs; Skitbra!) vid dom förutsättningarna. Kommer att bygga mer på just denna tatuering och tanken är att hela armen kommer att vara täckt i framtiden. På så sätt kommer min dumgrej att försvinna in i allt annat. I Love den tanken.
Varför en oxe? Jamen vad f-n tror ni? Always has been and always will be.


2 kommentarer:

  1. Vad föreställer den tredje?? =)

    SvaraRadera
  2. Det är en jävligt ond (alltså, den gjorde ont haha) liten drake just vid fotknölen. Trodde jag skulle döööö efter 5 minuter. Dock tyckte jag inte att exen var så jobbig, 7 timmar i sträck. Men på armen har man ju mer fläsk ;)

    SvaraRadera