tisdag 21 december 2010

Pysslan.

Pysslan, heter hon. Vår dotter alltså. Pysslan är hennes nya alias här hemma, för shit vad vi har pysslat dom senaste dagarna. Det är färg överallt, färg, färg, färg, glitterlim, paljetter och små pappersbitar som hon klippt till stl molekyl. Så, Pysslan & jag har förberett för jul och slagit in julklappar till våra nära & kära, vi har även överraskat den hårt arbetande pappan i huset med pizza (som gav mig falska gallkrämpor, jag har dock inte kvar nån galla...), vi har besökt Kajsa på BVC för den obligatoriska 3års kontrollen, tills sist myste vi framför kvällens avsnitt av julkalendern.

Imorgon ska Pysslan & jag till stan för att ha lite kvalitetstid med mina vänner Frida & Louise. Dom är så fina.
Julklappar ska delas ut och jag ärenden ska göras. En tomtemask ska inhandlas och även en pip-pip-pip till mina föräldrar. Nej, dumskallar, ingen fågel.
Men nu först inväntar jag andra avsnittet av "Morden i Sandhamn".
Puss på er, gullungar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar